Friday, August 13

M N A

Justify Full
dreaams Pictures, Images and Photos
*this image takde kne mengena dgn post ini , harap maklum*

M N A stands for what ? It stands for Muhd Najwan Azit ! Yeah , si dia yang terlalu selalu menggilakan dan menggeligakan otak saya ! Dia classmate saya . Dia dduk tepi Muhd Aiman Hazique . Dia memang someone yang happy-go-lucky oh ! Suka tengok dia gelak ! Macam sengal jeh . Bila dia & Aiman disatukan , mmg boleh pecah isi perut , jantung , segala-gala benda dalam badan . Actually mereka seperti Gay Partner . Oh not to forget , dia mmg pelawak . HAHA ! He's so damn cool , well , now i'm over-reacted . Cehh , anyway . Dia mmg adored baca blog orang . Haih , kegilaan dia amatlah menyerlah ! Nak tahu tak , dia kata , dia peminat blog saya *not to be proud of* HAHA ! Kelakar bukan ? Tadi saya Facebook dengan dia , dia non-stop tanya saya 'Eh , tk update blog ke ?' So , disebabkan dia lah , saya merajinkan diri nak update blog yang tidak seberapa ini . HOHO , akhir kata , Muhd Najwan Azit memang teramat tersangat bengongg :))

* Najwan , i knoe you're reading this post , all i wanted to say is , thanks for being in my life :) You've really cheer me up ! ;DD Sorry for the all nonsens word i did say abt you . ;p *

CHEERS

No comments:

Post a Comment